söndag 28 december 2008

tränad? vad är det

Julens partaj var nice, så så kul o träffa alla ! ville bara krama alla grymt mkt..
bilder finns men vet inte om de är bloggmaterial. haha skumma bilder :P

Träning igår. Ja där ser man hur hemskt otränad jag tydligen är, har fan träningsvärk överallt.. för en fotbollsträning? Hallå när hade jag det senast?? hemskt.. + att jag fick en fiiiin blånagel, så ont så ont. kan inte ha nå skor på mig :( så det var det med den träningen.. fan också

Idag begav vi oss mot grannlandet o besöka Torneås galleria.. hittade väl litegrann men måste fynda mycket mycket mer innan resan.. prövade en baddräkt, HAHA säger jag bara!

Ikväll mys hos fröken Larsson med fröken Notsten. vi är bara för bra . :D Sen far Karin till göteborg imorrn, sista dagen jag träffar henne före jag far. :( saknar typ redan

Nu ska jag kila, ciao ciao

Inga kommentarer: