måndag 8 december 2008

another day in the rain

Kvällen igår var mysig.. planerade jul kan man väl säga :)
sen lite planerande av flytten 19-20 dec.. Jag kommer leva på en luftmadrass de sista två dagarna, med endast typ en lampa o dator. myyys

Idag började det hela bra, lite packning o fixning sen var vi redo att inta bilen där problemen uppstod. Böjd bilnyckel o blodig nagel är det enda jag har o säga :p Men hon tog sig iväg mot Göteborg och kom välbehållen fram!
Nu längtar jag till nästa fredag igen, inte länge kvar..

Jag har spenderat resten av dagen genom att köpa en julklapp till pappa, julklapp till mig- man måste ju få unna sig nå själv oxå, säger vi ;) sen var det tänkt att köpa en julklapp till bror men var nå tjorv så får bli en annan dag.
Sen var jag en sväng o prata med kollegorna i gallerian o kanske får mer jobb men det beror på.. jag har nu endast två lediga dagar kvar tills dess jag far hem. Jag for sedan på gym 1 o körde ett benpass sen till gym 2 o lekte med en balansboll o tränade rygg/mage.. Igår tränade jag armar/bröst/ o lite rygg..
mysig träningsvärk jag kommer ha eftersom jag inte har tränat på ett bra tag. but i love it :) så nu har jag 9 dagar kvar av min gratisträning på gym 2 och en gång gratis på gym 1.. hårdkörning nu i veckan.. sen när jag kommer hem ska jag direkt på gymmet o så.. o så måste jag ju besöka lilla fotbollslaget o köra nå pass med dem innan jag drar vidare.. :) great!

jaja sen måste jag få påpeka att det har regnat till o från sen jag vet inte när, typ onsdag förra veckan.. underbart, not! hur svårt är det att få snö här nere i söder? :p

Nu ska jag enbart ta det lugnt, typ sova skulle sitta fint. tror jag skulle kunna somna nu. Imorrn väntar jobb.
ciao caio

5 kommentarer:

Anonym sa...

jo har ju som års kort. men har varit en riktigt slacker sen i somras. jag blir lätt bekväm o skjuter fram det :) men efter jul ska jag iaf dit. just nu är det stressigt till max tyvärr med skolan.. hujj.
hur går jobbet ? börjar du längta hem nå ? :)

Anonym sa...

Okej, då kanske jag har sällskap på gymet i några dagar iaf ;D
nå imorn avslutar jag arbetsmiljö och säkerhet, har precis börjat läsa människan socialt och kulturellt, på måndag börjar jag medicinsk grundkurs o avslutar etik och livsfrågor. så kommer ha en vecka på mig att göra medicinsk grundkurs kan man säga ;p
jag tror vi blir hemma på jul faktiskt, verkar som det.
jo klart du ska komma förbi om vi är hemma med till 98% är vi det :D

Anonym sa...

Ja, jag tycker du ska fylla i ALLT som går. Så fort du gör det, gör jag det med ;D 27 är närmaste träningen efter det, men vi ska bowla den 22. Har du läst det? och snälla säg att du ska bowla. I need you there :D

Anonym sa...

haha ja men vi gör det samtidigt? ;) typ ikväll? ;D Haha jo jag kom på det. den 22 ska jag typ med familjen, haha. Men jag blandade visst ihop allting:P Man anmäler sig till Siv, jag ska göra det nu ikväll... Ja,, jag kommer då. Jag är svårt bra i bowling så jag kommer vinna hela skiten!

Anonym sa...

alltså var det 23:e du kommer hem ? :)
jo äntligen börjar det komma HÅR ;D fast är inte poppis när man ska kamma ut trasselsuddet :D