måndag 22 december 2008

on the train

jaja, då sitter man på tåget hem till norr.. 15 timmar kvar haha, super!
Skönt att ha med datorn, så har man ju något att göra förutom o äta :P

Idag vaknade jag supertidigt = död på jobbet.. gått o gäspat en hel del..
Fick iaf hämtning, tack o lov

Var lite jobbigt o lämna dom.. jag började gråta, ovanligt :P Men de har ju blivit min lilla familj typ.. spec de tre M:en , Mia, Matte, Malin.. Klart jag kommer sakna dom, härliga människor hela högen, på båda dressmannen, om man nu kan säga så :p Nu har jag skrivit en rad eller två om er o dig Malin ;D Väntar med spänning på o läsa något fint om mig i din blogg.. haha skämt åt sido :) Nuförtiden kan man ju hålla kontakten rätt bra, som tur är :)
traskade vidare till de på köpmangatan, annika, anna, nichlas mfl o sa hejdå, trist det med.. men som sagt facebook finns, telefon finns, msn finns osv osv : ) I'll be back someday

Nu ska jag nog ta o äta något sen läsa lite, surfa vidare o sen blir det väl sova förhoppningsvis.. hoppas man kan det bara. Imorrn ska jag andas in norrlandsluften o krama katten :D o besöka dressmann hemma o bara umgåås, träffa folk , so nice :)

ciao ciao gott folk




Inga kommentarer: