tisdag 16 december 2008

Du är kallad till Örebro Tingsrätt..

Nu har jag faktiskt varit lite duktigt o börjat packa o städa undan lite grejs.. redan nu känns det tommare o har typ tagit bort två saker hur ska det inte kännas på lördag eftermiddag när jag kommer hem från jobbet. Typ endast en luftmadrass o datorn. ska väl funka det också.. :p

Ja sen då till det roliga, (ironisk), det förstörde i alla fall min vecka.. Pappa ringde igår jaha vad har du nu gjort, du har fått ett brev från Örebro tingsrätt.-> "Du är kallad som vittne torsdagen den 18/12 klockan **, angående händelsen som inträffade på Dressmann Krämaren 27/11." Whyy mee?? Jag varken vill eller har tid med det, jobbar då.. Sen kommer han garanterat förfölja mig efteråt, tur att jag ska hem till Kalix snart :P haha nä okej det handlar inte om rån eller mord eller liknade, utan ett litet pytte snatteri.. varför dra det till tingsrätten, hallå? han lär ju ändå inte bli dömd nå länge typ.. O det roliga är att polisen pratade med chefen och mig men kallade bara mig som vitten, varför??
har försökt o ringa lilla åklagaren hela dagen men omöjligt o få tag i henne, jag måste få tag i henne imorrn för vill inte betala 2000 kr i böter för att jag inte dyker upp haha. ska försöka så jag får vittna över telefon ist eftersom jag jobbar.. hoppas!
jaja då har man ju varit med om lite av varje här i Örebro.

Inte många dagar kvar nu, planering av klädsel o mat sista dagarna. Lite trist o lämna gänget här men men what to do.. får skicka vykort o så från gran canaria :P

jaja nä nu ska jag ta o äta nå sen sova så man orkar jobba heldag imorrn..

Natti

1 kommentar:

Anonym sa...

ojojoj :) vad farligt de lät med tingsrätten o allt. :p