torsdag 1 januari 2009

2009

Gårdagen var supertrevlig, god mat o fint sällskap :) Så roligt när de flesta är samlade.. tyvärr fanns inte hannah o elin där men next year kanske ; )

I tisdags var jag o fröken Larsson till luleå.., shoppa shoppa shoppa. och dagens höjdpunkt?!? Jag i baddräkt, hahaahaa!!! men jag köpte en så nu är det fixat + en massa annat. Så nu är det försäkring o nå telefongrejs som bara måste fixas.. Två veckor kvar, inse två ynka veckor.. vet inte om jag ska skratta eller gråta.. Ska bli super men ändå så trist o fara igen. men tre månader är ju ingenting ;p o så
blir jag ju en erfarenhet rikare :D

Nytt år nya möjligheter

lägger kanske in någon bild sen när jag fixat in dem på datorn.. nu duschen!


tjejerna


3 kommentarer:

Anonym sa...

men emma, ville ju se din outfit på nyår ju ;)

Anonym sa...

Hurru, du ska passa dig! ;D Du har tur om du går av nästa träning med bara ont i tån ;D

Anonym sa...

vad fin du var gumman :)