onsdag 3 december 2008

nedräkning

nedräkning till jul först o främst, sen till gran canaria. snart måste man ju börja packa, sen packa upp sen packa om igen.. synd att det inte är roligt o packa :p

gymmet igår var SÅ skönt, mysig träningsvärk idag också.. jag bara älskar o träna! har typ abstinens av o inte träna. kan vara skönt o vila ibland då o då men så här länge som jag varit utan träning.. klättrar på väggarna nästan. men till veckan ska jag börja min 10 dagars gratis gym eller valfri gruppträning, så jag längtar + att jag nu har två ggr till gratis på gymmet jag var på igår.. Gratis ska det va ;p

I natt drömde jag även att jag blev skjuten i benet, eller just under knät. Men jag gick bara vidare o det gjorde inge ont , sen gick jag till en sköterska o så fick jag hjälpa till själv o snitta upp, ta ut kulan o sy igen det hela.. sen gick jag bara vidare :P kul dröm.. har några teorier vad det kan betyda, en att jag ska bli doktor, en att jag klara mig själv alldeles utmärkt o hur mkt dom än skjuter på mig så gör de inte ont o kan gå vidare..
vem vet?!

Imorgon blir det amerikanskt julbord med jobben.. först ska vi yngre gå o ta oss ett glas på nå ställe, kan ju bli roligt :)

snart blir det dusch sen sängen.
ciao

Inga kommentarer: