lördag 20 december 2008

you've got to pump it up

Don't You Know, Pump It Up,
You've Got To Pump It Up,
Don't You Know,Pump It Up,
You've Got To Pump It Up…

Till den låten började jag pumpa en luftmadrassen som mina kära
vänner så snällt lämnade kvar åt mig. En pump hade jag också,
dock en sådan som piper typ varje gång man pumpar = lite störande..

Samtidigt som jag pumpade hade jag familjen dafgårds grillbit m
potatis o beasås i ugnen.. oerhört gott, eller stillade hungern iaf..
äter lussekatter nu också för att fylla ut.

Så är sitter jag på min luftmadrass med min dator o telefon..
ingen tv, inga möbler, ingenting!
tur att man snart kan gå o sova haha. ärtröttast, tre st i en
24 kvm lägenhet.,
jag kan inte sova, det går bara inte.

pricken över i:et, min näsa är täppt, alltså täppt i näsan..NEJ!
jag vägrar bli sjuk, inte nu, inte när jag ska hem o umgås med
alla o ha SÅ skoj
suck.. ska gå på apoteket imorrn o fixa nå bra.

jaja nu har jag ju fördrivit kanske ca 7 min på att fundera uti detta inlägg.
Ska ta o gå o pröva mina nya kläder nu, vilken jag ska ha o vilken jag ska lämna
tillbaka.. bara för att jag inte har något att göra denna lördagskväll..
pratade med min bror o pappa för ett tag sen, ja de skulle ha middag o myskväll
typ med sina respektive, alltså alla tsm + djuren.. KUL KUL KUL ,
tänk inte på mig här jag sitter, i'm fine!
Okej nu ska jag väl inte överdriva, Så dåligt är det ju inte,
har ju iaf en luftmadrass o har ju tak över huvudet..

Nä ska testa kläderna nu sen försöka fixa igång en film på datorn,
så hightech som jag är borde det ju gå bra??!

see u

öh nu kapar det typ varje ord där på slutet o jag orkar inte
ändra ni får gissa er fram om det är svårt haha

Inga kommentarer: