söndag 21 december 2008

time

Så är det snart att ta sitt pick o pack o lämna Örebro.., forever kanske? nä nå måste jag ju hit o hälsa på alltid : )

Jobbade sista dagen igår på köpmangatan, imorgon är det sista dagen i krämaren.. trist i trist.
Skulle även köpa nå till dem idag, var på ica o hade just sett ut nå bra, nä då går brandlarmet o hela byggnaden (Krämaren, gallerian) får utrymmas.. jahapp då blev det ingenting. Så imorrn är det de första jag ska göra + o handla smått o gott till tåget. Jag ber till gud att det inte är försenat!

Nu sitter jag på min luftmadrass verkar ha svikit, ovanligt... hatar luftmadrasser, ska ta o äta något nu sen pumpa upp den igen sen sova.. måste väl upp relativt tidigt o packa allt, hoppas det går ner i min lilla väska, önsketänkande!
Sen fixa det sista o lämna nycklarna. Sen goodbye höga huset på hjalmar bergmans vägen..

Kanske skriver när jag sitter på tåget.. 19.37 går det, som sagt, var inte försenat, snälla
11.45 är jag i luleå, halleuja,.. norrbotten here i come :D

Jag beställer även lite kyla o snö!





Inga kommentarer: