fredag 5 december 2008

fredag

lite smått trött jag är nu. jobbat 11-19.15 o julbord/fest igår. ja det blev väl någon drink : p men jag vara iaf inte segast idag :P

var god mat igår o trevligt sällskap.. efterrätten var muums.. eller snarade efterrätterna. var typ minst 15 st herregud.. prinsesstårta, morotskaka, kladdkaka, pannacotta, chokladpudding, melon, godis och lite till :D

nu ska jag poppa popcorn för att fortsätta från gårdagen o bara för att äta något, orka göra nå mat.. haha det låter inte bra det :p
jobb imorrn o söndag sen ledig måndag= träning.
söndag= karins återkomst till Örebro.. om så även för en dag, ska bli wunderbart med lite sällskap :D

seeya

3 kommentarer:

Anonym sa...

tihi :) hur var julbordet ? :)

Anonym sa...

ååh lät som ett julbord i min smak :D haha.
fan emma snart är du här!
huru du som är mer träningsmedveten.. tror du att det är okej o träna fast jag har foglossningar ?

Anonym sa...

okej, vad bra :) då ska jag ta mig i kragen o släpa mig dit så man kan äta julmat utan ångest ;D