söndag 14 december 2008

14 dec

denna helg har ändå varit en bra helg.., inte som alla andra :D kul!

nu väntar jag på att tvätten ska bli klar, sen ska jag nog tona håret.. helt själv! blir ju ett projekt i sig :p hoppas det blir bra bara, är nervös över färgen meeen går väl o tvätta lite om det blir för mörkt..

imorgon är det prick en månad till gran canaria.. tiden flyger ju bara iväg, måste börja skriva upp vad jag ska fixa när jag är hemma osv. imorgon är det även en vecka tills jag far hem.. imorgon börjar även min psykvecka, jobbar måndag till måndag, hela dagar i stort sätt :p

har även tagit upp resväskan, så ska väl ta tag i packningen nångång så allt är klart tills fredag., måste planera vad jag ska ha på mig de två sista dagarna oxå, jobbigt :p

har även hunnit med o träna, hoppas jag hinner nångång i veckan bara., eller orkar är väl rätt ord.
well well

ciao

1 kommentar:

Cecilia sa...

Svar: Bilden symboliserar en känsla o känslan beskrivs i form av ord. Att sedan göra det till verklighet är en annan femma, o det kommer aldrig att ske ;] Haha. Du vet hur jag är ;p