söndag 2 november 2008

Söndag

Igår var en enormt tråkig dag, eller iaf kväll. Satt här i min ensamhet, typ ingenting bra på tv. Och alla där hemma skulle ha fest! Yey
Men jag överlevde och idag har jag jobbat. Det var såå kul, full rulle direkt, 50% i hela butiken och det bästa av allt. Jag kunde allt, jag kände mig som hemma, exakt samma kassa o system o allt, så det var bara o köra på direkt jag kom dit fick order att ta över kassan eftersom jag var bättre på den. Hur hon nu kunde veta att jag kunde den så bra vet jag inte, spec när det var min första dag där :P Bra rykte om mig? haha ..I like it anyway

Kvällen har besått av Oth och Gossip Girl och fortsätter med någon film? om det finns något på tv.

Och jag fortsätter drömma om Gran Canaria, nervös men kommer bli underbart. Utan tvekan! En upplevelse för livet..
En resväska o snygga träningskläder till juklapp tack! :D allt jag vill ha
ja plus att vara hemmaa med mina kära vänner!

På torsdag drar det igång på riktigt. Skönt. Nu behöver jag verkligen lönen man får. Spara spara spara.

ciao






2 kommentarer:

Anonym sa...

jobbarn nr 1 ;)

Anonym sa...

haha njae, måste ju göras ;p i hate hemmafru sysslor!!! ;)