söndag 9 november 2008

Söndag

Happ, Söndag idag, veckorna går ju rätt fort ändå?! Idag har jag bokat tid till tvättstugan, imorgon 09.00-12.00, jobbigt. Sen har jag varit o simmat, långtråkigt nuförtiden men jag simmar på bara nån vecka kvar av kortet så..
Sen har jag städat, diskat, bäddat rent i sängen o improviserat ihop en skinkgryta med ananas o äpplen. Tyckte jag var lite bra iaf :D
oth, gossip girl, nu parlamentet, sen den där filmen på fyran.. Typ min dag.

Imorgon är jag ledig sen jobb tis ons tors lör.. förhoppningsvis får jag schemat för december i veckan och lite pengar så jag kan boka klipptid., min privata frisör har jag ju inte i närheten något mer och eftersom hon flyr landen den 15 dec så hinner jag inte fixa mig före jul så måste anförtro mig åt någon här. Men ska väl gå det oxå?
Sen måste jag nog fixa ett pass så fort jag får pengarna, innan mitt hår ser ut som fan.

Och nämnde jag att jag och min vän, som är mer sms-människor än att ringa-till-människor, faktiskt pratat med varandra alltså ringt till varandra, hört varandras röster.. och detta skedde inte bara en gång utan två :D det var kul. Säg vad ni vill om det, but we like the sms way :p Men alltid kul o pratas vid någon gång. <3
kul att höra vad mina två barndomsvänner gjort för något spännande igår, natt, morse. Haha Det var kul, lite elakt men roligt :D

Nu ska jag fortsätta kolla lite på försäkringar till resan o invänta att klockan ska bli 21.00.

Adios



3 kommentarer:

Cecilia sa...

En gång är rekord, två är typ dubbelt rekord?;) Jag tror att det säkerligen är över ett år sedan vi pratade i telefon, haha. Det är kanske lite sjukt ändå, men vafan :P

Våra missions igår var roliga ;) Och när du kommer hem så kommer det också bli roliga missions, hur än den kvällen slutar ;)

Anonym sa...

du verkar ha skaffat dig ett riktigt liv där nere nu ;)

Anonym sa...

det låter lovely :) hoppas tiden går snabbt. fast det tror jag! då får du mysa med magen också ;)