fredag 31 oktober 2008

sista dagen

sista dagen denna månad.. här nere går typ alla ut idag men inte jag. vad det beror på kan ni ju försöka lista ut :P

har iaf varit på frukostmöte på Dressmann i morse, betalt till och med! Sen har jag varit o simmat med andra galna simmare som tror de ska bli världsbäst men i själva verket dränkte de typ mig med deras fjärilsim o allt vad det heter. Men jag överlevde och körde på nästan i sträck i en timme, och med dom vågorna jag fick,. puh det kändes kan jag säga :D Så det ska va.. Och så ska jag jobba på söndag redan. Nice. t ackar inte nej till jobb just nu och framförallt inte när det ger dubbelt betalt!

Nu ska jag fortsätta se idol i brist på annat :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tja Emma! Va kul att jag hittade din blogg så ser man hur du har det. Hoppas allt är bra! //Henna =)

Anonym sa...

Jag flyttar ner till Åre efter jul! :) Ska bli grymt kul & ska försöka ta upp min snowboard kariär igen (hur nu de ska gå ;)) Va kul att allt verkar gå bra för dig tjejen! Smyger in hit då & då & läser om hur du har de & blir alltid lika glad när jag läser om hur bra du har de, de är du värd! :) Kram

Anonym sa...

Jo jag vet de kommer bli hur nice som helst! :) Kommer vara där till maj som de ser ut nu iaf :) Jo jag läste de, shit va kul för dig! Spännade :) Åker du hem till jul eller ? :) Kram