måndag 10 november 2008

6 veckor

prick 6 veckor tills det är måndagen den 22a dec, om vi säger exakt denna tid så sitter jag på tåget hem.. tar bara ca 15 h men what to do :P
det är även bara 9 veckor och 3 dar tills 15e januari. Det kommer gå sjukt fort.. tiden får gärna sakta ner lite när jag är hemma :)

är sugen på julmust, pepparkakor och risgrynsgröt.. undra om man kommer hinna få så mkt till julkänsla innan jul. jag tror icket på det :/ men har man haft det de senaste åren?

Sen älskar jag bara den där reklamen för alvedon, där det är en stor vit söt hund som skyddar en pytteliten en för regnet. that's what friends are for.. får typ tårar i ögonen varje gång :D dels för att dom är otroligt söta och jag saknar Mimmi o ja Melvin oxå litegrann kanske :p och för att låten säger ju sitt..

imorrn jobb. nu ska jag läsa lite o vara duktig.

Natt

3 kommentarer:

Anonym sa...

det var gott också, i love bambuskott :D huri går de gumman ?

Cecilia sa...

Du är duktig!<3

Anonym sa...

hehe jo, hujja. skulle inte klara av att vara själv, skulle leva på havregrynsgröt ;) hur går de med allt nu då ? :)