lördag 29 november 2008

lördag

så tråkig kväll.. jag längtar hem.
har tom förstörd lampan till julstjärnan, så måste ju köpa en ny. jobbigt :p
enda positiva är att jag jobbar, jobbat i dag o jobbar imorrn..
torsdag blir nog rolig, de är härliga människor jag jobbar med. faktiskt :) det är det som gör det lite vemodigt ändå o fara hem så snart, nu när man börjat lära känna dem lite mera.. men what to do, så är det här i livet i guess : )
nya äventyr väntar, o det går ju sjukt fort tills dess.. kan man bara stanna tiden lite när jag kommer hem.., bara lite.

nåja, see you soon


jag kommer krama, gosa, snosa, leka, mysa o enbart känna värme av denna varelse när jag kommer hem! Gud så jag längtar. ett plus till är ju att hon har fått en lekkamrat oxå som jag oxå lär mysa med rätt flitigt bara inte min katt blir sur, inget slår henne.. eller ja Molly o Mimmi är en klass för sig ;) Molly som aldrig skulle dö enligt mig när jag var liten..