onsdag 5 november 2008

*

hm finns inte så mycket att skriva.. idag har jag simmat och varit allmänt irriterad på a-kassan.
+ att jag är fattig
  • längtar hem till pappas helgmat!!! ska äta som bara den sen när jag kommer hem :D
  • längtar till 15e januari. får ibland några nervösa ryck men ska bli great!
  • längtar väl mest allmänt hem jobbigt o bo sjäälv., spec när man inte känner någon.allmänt trist
Måste kanske plinga till något fotbollslag här o höra när de tränar o så.. men jobbigt på ett sätt..
Måste fixa klipptid till dec, försäkring till resan, nytt pass, hyra, mat, nytt busskort .. bara för att nämna lite.
nämnde jag att jag var fattig?

Nåja tur att jag inte känner någon här då så slipper jag slösa pengar på sånt som man gör när man umgås med andra.. :p
Jag överlever nog! Jag jobbar ju trots allt nu, dock får jag ju typ lönen i dec då jag är hemma samt i januari. och i januari kan jag behöva pengarna jag får :)

Happy face

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe är det dålig mat där nere ? ;)