söndag 16 november 2008

cry me a river

nu sitter jag o cecca o är sentimentala, sitter i vars sin håla i sverige o lyssnar på en låt... o typ har tårar i ögonen, iaf jag.. vi bestämde att vi skulle ta o gråta lite tillsammans innan vi la oss :P hennes idé..
har sett ladder 49 ikväll och ja, jag grät där på slutet.

fan borde sova, jobb imorrn.. kommer få mer timmar mest troligt, den enes död den andres bröd.. är det inte så man säger ? :D okej ingen har dött, men orka skriva vad som hänt .. bara att jag kommer få mer timmar, fast det får jag nog veta mer imorrn

Haha nu lyssnar vi på bumbibjörnarna..

sentimentala o bumbibjörnar är typ fula ord.. eller lite konstiga?!eller så är det jag som stavar fel haha

nåja nu måste jag fan gå o sova..

Natt

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Nu lyssnar jag på Elton John, det måste vi göra nästa gång!;)

Anonym sa...

hehehe :) saga är den söta men det är för att hon inte är lik mig :D
åh emma, fick ett riktigt sakna iil idag. miss you like crazy babycakes.