onsdag 26 november 2008

o_O

what a day. jag o mina arbetskamrater har varit inne i en dimma idag, dimman från gårdagens rusning..
Jag kan säga att stå i kassan o göra ungefär samma sak i ca 8 timmar är i n t e kul.. mina ögon såg i kors nästan, såg ut som ungefär denna figur.o_O det var galet mycket folk. men jag o matte var ett bra team, gick smidigt..
men man var helt uppe i varv så nej inte kunde man somna så tidigt som man ville när man kom hem.. idag var vi där tidigt o städade o fixade.. vissa av oss hade tom drömt om gårdagen, ta betalt, fixa fram storlekar, hjälpa osv osv. det var inte jag iaf :P
dagens fråga: Hur kan folk dra in så mycket grus när vi dessutom är mitt i en galleria?? tog evigheter att få upp.. och ja, jag använde dammsugare..

Vi blev ändå bjudna på mat i tisdags av chefen, thanks.. från donken, haha detvar inte så illa som jag trodde, men det var en kycklingburgare så det gick, sen idag fick vi en liten present av en kund som hade lagt sin mobil i en kostymbyxa o glömt den där som vi sedan hittade. presenten var 200 kr.. pizza till lunch blev det då. nu har jag flottat extremt mkt ;D men gratis är ju gott haha.

nu ska jag typ chilla. har kommit fram till att jag bara är ledig tre dagar nu fram tills dess jag åker hem :D det stavas pengar.. förhoppningsvis haha!

Ciao

1 kommentar:

Anonym sa...

jo det gick bra, fast har inte skurat än. pluggar för fullt :) tänkte skura här snart. hur går allt gumman ? har du kommit ur dimman :D