måndag 9 februari 2009

*

Länge sen sist igen, har varken tid o ork att gå till ett internetcafé...Men nu sitter jag på skolan :D lite nice o så skönt med egen dator. yey.. Även denna vecka har gått jättefort, har hunnit med första praktikkvällen i tisdags. Gick bra, var lite nervös i början men sen gick det på räls kul o få öva på riktigt nu. Roligt men jobbigt :) Sen har bara veckan gått så fort kommer knappt ihåg vad som hänt.

Gratis hemkörning när vi hade storhandlat, lyx. Det borde man ha hemma :P

Har i alla fall kommit fram till att torsdagarna är roligast och mest plågsammaste dagen på veckan. Terapeutisk o mer ingående massage med Magnar, hitta lite ömma punkter. Så roligt:D Han fick alla o små skrika lite och fick mig o börja gråta ;D Skulle massera på pectoralis minor, lilla bröstmuskeln och då måste man gå in lite typ i armhålan. Herregud så ont det gjorde, sen vägra han ju sluta trycka.. men rolig o plåga Victoria sen :p Sen har vi lite töjningslära på det.. Annars har vi lärt oss lite om rehabiliteringsträning, mobilisering av muskler och lite olika tekniker man kan komplettera massagen med.. Mucho intressant

I fredags hade vi lite massage på förmiddagen o gick igenom det vi sysslat med under veckan sen gym. Därefter lediga, så då blev det Playa del Inglés, träffade mamma o Roger. Efter många om o men så hittade jag dit, fick väl några kilometers promenad, fick ju se lite av varje iaf. Sen blev det en liten tur runt där o så käk, all inclusive.. lyx :P + att jag fick min dator, äntligen :D sen tog jag taxi hem och slockna.

i lördags tog jag, Tina och Helena oss en shoppingtur i Santa Lucia, Atlantico.. Var riktigt bra faktiskt så nu har vi lite nya saker :P

Sen såg vi Twilight : )

Igår var mamma o Roger hit o då masserade jag dom o visa hur jag bor dessa månader :)

Idag har det iaf varit en seg dag.. blä :P måndagar säger jag bara

o så avslutar vi med en schnygg bild på oss :D så rolig.. jag o vickan satt o asgarva igårkväll åt den, kanske var vi lite trötta men mest för att den är ful snygg :P


Ciao Ciao

1 kommentar:

Anonym sa...

vad roligt o läsa om hur bra det går :)
du skulle se all snö vi fått nu. SHIT! :)

puss <3