lördag 14 februari 2009

14 feb

Lång helg har vi nu :D Var lediga igår, så skönt..
Gårdagen spenderades på Anfi Beach, stekte lite :P sen bestämde vi oss för att gå ut o äta där..Så vi o grabbarna gick ut o åt 3 rättersmiddag o firade att vi hade varit en hel månad här nu :) Mycket trevligt, sen besökte vi Puerto Rico en sväng också :)

Idag blir det också beachen och förhoppningsvis lite plugg där om man orkar..
Annars har det väl inte hänt så mkt tror jag, veckorna går ju himla fort nu. vi masserar o pluggar o lär oss en massa :P Har varit en visningsdocka åt alla för jag har så problem med min rygg, eller problem o problem men jättestel på vänster sida och så har vi haft test och undersökning o då ska vi ju kolla sånt o allt möjligt så alla har fått se på mig o mina problem, kul :P synd att jag inte får se..
Men sängarna jag o Tina har är enormt osköna, jag hatar dom! Man kan inte sträcka ut sig o dom är stenhårda så det är inte ens bekvämt o ligga ner o man gruvar sig för o sova, nästan.. korta,smala o hårda :( Sen har jag tydligen blivit lite rolig i sömnen, Tina störs sig iaf på att jag suckar o rullar runt o vänder på mig ibland och jag kommer inte ens ihåg det så frågan är om jag sover då :P haha

Men vi har sol o fint väder o känns att det börjar bli lite varmare nu. Hörde att det var lite små kyligt hemma, saknar snön litegrann faktiskt men bara lite. :)

På måndag är det endast 10 veckor kvar. Det går så fort så man hinner knappt med själv. Hm måste fixa nu så jag får nå besök i mars, annars får jag sitta här själv när alla har besök.. kul :P nä det löser sig nog..

Nu ska jag gå ner till stranden

ha en bra alla hjärtans dag <3
saknar er mina nära o kära



snygga va :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe du börjar ju bli riktigt brun :)

Cecilia sa...

Det var kul som tusan, Luleå vann för en gångs skull när jag var o såg ;)