fredag 30 januari 2009

Update

Sorry för dålig uppdatering men har inte haft tid och så är datorerna här nere så sega :P Men idag fick jag låna Helenas så nu sitter vi på ett cafe nere vid hamnen där de har trådlöst och så gratis. Nästa vecka kommer ju mamma med min dator så det ska bli så nice det! :) Tills dess får ni nog hålla ut med dålig update och inga bilder.. men kan inte lova att jag kommer surfa mer men mkt lättare lär det ju bli iaf :P

Ja ska jag försöka med en snabb genomgång av senaste veckan..fast lär glömma en massa men i stora drag har vi varit i skolan, pluggat, masserat, blivit masserade. Vi har haft middagsbjudning hemma hos oss lära känna alla lite mera, sen lördagen hade vi klassfest med alla lärare o så.. trevlig tillställning..
Sen har vi ju då solat, har även doppat oss i det kalla vattnet :P varit på öns bästa marknad är i Arguineguin.. och i onsdags var vi o gick stavgång i bergen. det var häftigt :) idag har vi fått vara lediga så blev utgång i Puerto Rico igår, trevligt :)

Jag har även fått massera vår lärare.. skojja nervös jag var :P Eftersom min partner den här veckan legat sjuk så fick jag den äran att massera honom,. det var ju lite spännande men han tyckte då att det gick bra så det är ju skönt i alla fall.

Alla som kommer ner hit får gratis massage av oss :D o lite sol på köpet, inte illa va? :D Kom nu ner o hälsa på, ypperligt tillfälle :)

På tisdag börjar min praktik, alltså främmande människor kommer till skolan på kvällen och vi ska massera dom.. lite smått nervös :P men ska nog gå bra, blir o träna hemma på alla i helgen :D så man har lite koll på tiden o sånt o greppen så att säga.

Men utbildningen är verkligen kanon är jättenöjd, känns som att jag får så mkt mer än bara en massageutbildning.. vi kommer få lära oss så mycket, ska bli riktigt roligt :) men då är ju den stora frågan hur jag ska göra till hösten med det jag hade tänkt plugga då, nu vetj ag inte om jag behöver göra det eftersom jag kommer få en stor del av det i denna utbildning.. nåja det får bli ett senare problem :)

Miss u all <3


nu måste jag kila..

Take Care my dearest



Inga kommentarer: