fredag 27 februari 2009

27 feb

Idag är det exakt 2 månader tills jag är hemma igen.
27 april då får ni se mig igen ;) längtar va? Jag längtar i alla fall hem, eller längtar o längtar men ska bli skönt att komma hem o äta normal mat, bara vara hemma i kalix. hör o häpna :) vara nära friends and family

Samtidigt lär det ju bli tomt när man bott nästan på varandra 4 st i en lägenhet, en upplevelse i sig :) men det funkar bra det.

Idag har vi haft första provet, skönt att ha gjort bort det förhoppningsvis klarade man sig men vad vet jag.Vissa saker kändes bra vissa lite mindre.. Det hoppar o far men men, är väl bara o göra om det om så vore fallet. På måndag kommer domen :P
Efter det så for vi ner till gym området och hade Qi balans eller vad det nu heter o stavas? en blandning mellan yoga o massa sånt. Sanna var ledare i detta. Därefter blev det lunch med vickan och tina + en jättestor chokladkaka som belöning att vi haft prov idag! Man måste unna sig lite :P sen beachen med tina o kim och nu sitter jag här.

Ikväll blir det inget speciellt tror jag, kanske lite massage, ska tvinga någon att massera min rygg lite, så jag blir lite mjukare. Kim eller Markus ska nog få äran, så de kan ta i lite o o lossa på musklerna..
Imorrn kanske det blir träff/fest med norska beautyschool tjejerna..Annars rätt lugnt, lite massage och framför allt blir det fokus på töjning nu denna vecka. Prov i det på torsdag. uhu :)

Har räknat ut att vi har 2 av 8 veckor ledigt utan prov, resten har vi prov varje fredag och där på slutet har vi nog 2 prov på en vecka + cert proven kommer ju oxå då.. herregud :) Att man ger sig in på detta :P
Tror jag skippar o plugga till hösten och återhämtar mig istället, haha prov är inge skoj :)Nåja återstår o se

Men vi kommer vara en himla bra massageterapeut innan vi är färdiga med detta :D mycket att lära mycket att förstå men samtidigt mycket roligt. bara man vill så går det :)

Min andra hälft far även till costa rica snart, hur roligt som helst :D och ännu roligare är om vi kommer hem ungefär samtidigt, hoppas hoppas hoppas! you rock!

var lite uppdatering det nu ska jag gå hem och fundera lite o ta det lugnt..

hej hej

Inga kommentarer: