tisdag 6 januari 2009

*

Vet egentligen inte vad jag ska skriva,.. att jag måste fixa försäkringen NU och telefon imorrn. + en ny laddare för en av katterna bet av sladden till laddare. Thanks..

När ska jag ha tid o packa? Ska hyra en som
packar åt mig, lite skönt det skulle vara :)
Sen är jag typ helt dagvild, vet ju knappt vad det är för dag o datum. och så har man ju vänt dygnet helt.. fast i natt var jag ändå liite trött där vid tre :p Då blev det sängen, orkade inte se hela hockeyn, de förlorade ju ändå så
Igår var jag även till Överkalix o hälsade på mormor, mostrar o kusin med barn. Grymt söt unge :D

nä nu ska jag ta o ringa folksam, hoppas de svarar! sen blir det nog gymmet o så måste jag ju träffa Hannah som äntligen kommit hem :D fast hon är typ sjuk nu :( vi får se, bara jag får säga hej o se henne så är jag nöjd, så länge sen :)

och jag saknar my lady som är i göteborg. Nice att du ka
nske får jobba en aning närmare stan iaf :D

Me like






Inga kommentarer: