lördag 17 januari 2009

Live fran Gran Canaria

Jag lever :) Kanns mycket báttre nu iaf.. nu n´r vi kommit in i det hela lite, imorrn bñrjar skolan iaf s`det blir ju sp´nnanden :) ser lite fult ut nu men `gar ju inte o skriva normalt :P ni f`r gissa er fram.

Vi ñr 11 pers i klassen.. 6 tjejer/damer o 5 killar, blir nog super
En ar 66 bast, lite kul.. sen har vi 52, 34, 27 o sa killarna o jag o tina mellan 19 och 23 typ.
Ska iaf bli skñnt att komma igang med skolan o se hur det ar..

I denna lilla fiskeby som jag inte ens kan stava till ar det fint, storre o varmare an vad vi trodde sa idag har vi varit pa Anfi Beach dar de importerat sand fran vastindien :P Vi jobbar pa brannan men lar nog hinnas inom 3 manader ;P

Jag o Tina delar i alla fall rum, smá baby sángar typ.. haha o de andra har varsit enkelrum,`.. det funkar =)

Hm seg ´dator alltsa,, o alla skriver , sa skriver mer sen n´r vi hittar det braiga cafeet =)

Men jag lever o mar bra o skñnt med sol o varme =)

orkar inte skriva nagot mer pa denna konstiga dator haha,
Ta hand om er puss

1 kommentar:

Hannah sa...

hej gumman! kul o läsa om ditt liv där borta..du ska veta att jag saknar dig:) puss hannah