söndag 11 januari 2009

snart

Nu är det inte länge kvar alltså och har jag börjat packa? Svar nej! Men hade tänkt ta o börja lite nu innan maten o innan mys med C och T.. :)

Idag var man till happis i hopp om att få tag på
ett telenor kontantkort, jajjamen det gick prima fint.. eller så inte, fan va less jag blev! Så Tina som också ska till Gran Canaria får fixa det åt mig så det löser sig ju men ändå. :)
Och det var inte jag som hitta mest även fast det var jag som
skulle dit. haha ibland är det bra o dra med andra på lite shopping ;)

Igår fick vi veta vem vi ska bo med och vilka som är med på utbildningen, då blev jag nervös och fick lite ångest :/
Vi är i alla fall 13 st som ska bli massageterapeuter, en 66 åring o en 52 åring, lite tufft :D sen är det nån som är 34, 27 o så typ resten mellan 19 och 23. :)

Nä man kanske skulle ta tag o försöka packa lite kanske.. suck


typ en blanding mellan Sebastian o King Louie , fast mycket sötare ;)


Puss



2 kommentarer:

Anonym sa...

men vafan vi var ju nästan snygga på den tiden, mohaha ;D
gonna miss you too.

Cecilia sa...

Jag vill bara gråta. Igen. Jävla skitunge!;P