onsdag 18 mars 2009

Back to reality

Tillbaka efter ledigheten.. = grymt jobbigt, lite trött man har varit de här två dagarna. Men skönt har det varit o bara koppla av o tänka på annat + umgås med pappa o kristina.:)

Vi har solat solat solat, vid poolen, amadores och puerto ricos egen strand. Där de hade en restaurang med mycket god mat,sangria, gratis drinkar och trevlig personal :)
Vi har även tagit båten till Puerto Mogan, hur fint som helst.. nästan som ett annat land. Så har jag sovit på hotellet deras hela tiden, skönt o komma "hemifrån" ett tag..

pappa har även fixat mitt bäcken nu, det hade bakåt tippat med vänsterrotation, såg hel konstigt ut iaf.. men skönt att ha det fixat måste bara ta det lite lugnt nu så det inte kommer tillbaka så fort, risken finns när jag haft det så länge. :/

Dubbelpraktik i måndags o tisdag, med det menas att vi är i skolan från halv nio till nio på kvällen. aningen trött jag var/är..

Idag har vi börjat med sjukdomar i höft ben knä fotleder.. mycket intressantare än överkroppen :P har mer att relatera till :P

Sen har det varit gaanska varmt sista veckan, har varit vindar från sahara öknen tror jag så det har kommit massa värme hit så vi har haft över 30 grader.. då har man svettats lite ;) men nu har det försvunnit o är lite kallt haha :P

snart bara 5 veckor kvar av vistelsen här, jag säger då bara: Det går FORT! vars har tiden tagit vägen? men som sagt, nice att komma hem igen :)

På lördag ska vi dyka :D :D Ska bli riktigt skoj.. + Togaparty.. Helena, Tina o Kim fyller har fyllt år denna vecka så det måste firas :)

Vi har även prov på fredag, fysiologi, BLÄ har ej hunnit plugga nå :P men men.. Sen har vi prov alla veckor förutom nästa vecka.. har 6 prov kvar kanske på mindre än 6 veckor.. yey så vi ´kommer då ha fullt upp om inte annat :)

Nåja det var lite uppdates..

miss you all, vi ses snart ;)

take care

Inga kommentarer: