torsdag 9 oktober 2008

9:e oktober










Japp, för det är min födelsedag, hurra hurra hurra.. haha :)

Min dag har bestått av öppning av present av Karin 07.15 typ, fick te, tekopp o en sil. lila såklart :). nu har jag en kopp med handtag :D sen somna om sen en massa prat i telefon och inväntat ett blomsterbud. Tack Therese, mycket fint och uppskattat :) Hade inte ens en tanke på att man kan göra sånt före jag fick det :) kul

Sen har jag varit o promenerat i ca 4 h till stan o runt där o kollat in, gått runt slottet, typ fint :) inte svårt att hitta, det är ganska skönt och härligt med luft.. nu när jag är själv från och med idag till på måndag ska försöka vara ute så mkt som möjligt, kanske cykla runt lite o kolla läget i Örebro :P o så ska jag ju på intervju på åhlens imorrn. :D Har även pratat med Hannah i ca 2 h o 20 min., mysigt ;) och ätit kladdkakan som var kvar från igår. fast det är då kvar ännu.. mums :P

Och vill helst ha bilderna längst ner på sidan men jag orkar inte ändra nu :P

Alla ni där hemma är så varmt välkommna o hälsa på ,. helst snart :D

3 kommentarer:

Cecilia sa...

Idag är jag lite sådär i behov av att sätta mig i din soffa o äta godis som vi farit in till stan o köpt lite sådär som en impuls-grejj o sen se nån dålig film som säkert är på ettan eller femman. Men tyvärr.. Jag vet att jag inte ska skriva sådär som jag skrev i raderna innan. Men idag känner jag så. Du får i alla fall din present när/om du kommer till Kalix till jul. Eller nått. Puss, jag saknar dig <3

Anonym sa...

åh skulle gärna vilja komma ner en sväng, hade varit jätte kul :) fan åh att man alltid har för lite pengar ;( håller tummarna för att du kommer få en superbra jobb typ nyss med skitbra lön osv. :P hoppas vi ses här snart någon gång. Puss!

Unknown sa...

Nu har jag länkat till dig ;) Nu kommer du få mycket besökare. Jag är norrbottens motsvarighet till Blondinbella ;)