fredag 24 oktober 2008

2 månader

Japp, två månader tills jag är heemmaa, eller två månader minus en dag :P Jag orkar nog stå ut?

Det har väl hänt en del sen sist.. min sambo lämnar mig ensam kvar i denna stad, och flyttar hem ett tag till Kalix.. Bu :) Men jag känner att jag inte vill hem än, kändes för tidigt på något vis.. så jag ska försöka fördriva tiden helt ensam i Örebro.
Men då har jag ju då fått jobb! yes äntligen!! Dressmann x2 ska jag jobba på, blir fiiiint.. då går tiden kanske lite fortare :) Sen kanske Åhléns, men vem vet med dom?! återstår o se.. Jag ska iaf få schema för nov o dec typ idag., cheferna på Dressmann ska bråka lite om mig när jag ska vara på ena stället o vice versa. Känns bra att någon tar en fight om mig! haha:D

Ja sen har jag ju då kommit på andra planer i mitt liv. Och Ja, jag ska anmäla mig till massageutbildningen på Gran Canaria våren 09! wihi
Sen blir det jobb som ett psyke hemma efter utbildilning, och möjligtvis påbörjar jag idrottsvetenskapliga programmet i gbg hösten 09.. Sen har jag planerat att läsa spabehandlingar någongång i tiden, då har jag allt jag vill ha o jobba med.. Nej det räcker inte bara med att bli massageterapeut, inte för mig!
Att jag inte har kommit på detta tidigare har jag ingen aning om men kanske det var mijöombytet som gjorde det hela? Jag o Karin har haft våra uppenbarelser ;) tyvärr innebar hennes att hon flyttar härifrån just nu men som sagt, 2 månader går väl fort?!

Idag kommer mami hit på snabbvisit...alltid uppskattat med lite besök om så även för en dag : )

Nu ska jag fixa o trixa lite.
Miss u, ni där hemma, sthlm, gbg,umeå,malmö,milano o jag vars ni nu än är :D

Ciao

2 kommentarer:

Anonym sa...

i´m so proud of you :)

Anonym sa...

tsss <3