måndag 27 oktober 2008

Simma

Idag har jag köpt ett månadskort på bad för endast 99 kr. Det känns bra, var o simmade i ca 1 h idag ganska mycket i ett och det kändes :P Men skönt var det, så nu ska jag försöka vara o simma kanske varannan dag i en månad :D Har man ju något att göra när man inte jobbar. Jag har även gjort ett eget träningsprogram för hemmabruk som jag kan sysselsätta mig med.. ska väl ta o höra med nå lag också. Men nu har jag iaf något att göra, jag har kommit fram till att jag inte kan leva utan träning. Man går ju nuts :P

Besöket av min mor i fredags gjorde att jag började längta lite mer hem och det kändes som länge till jul fastdet är ju inte SÅ länge.. o ja nu spec när det är halloween o så. vill heeeem o umgås med alla ;) synd att man inte har råd nej för jag ska betala en fet avgift till KTS Gran Canaria (kroppsterapiskolan Gran Canaria)., men lätt värt det! Har fått en liten ordlista på lite latinska namn samt ett häfte om Rörelseapparatens Osteologi, o jaa jag är haappy :D Ska nog ta o läsa lite snart tror jag, kan nog vara bra o förbereda sig lite o så man har lite hum om alla dessa latinska namn på minsta lilla ben i kroppen ..

Kom gärna med matförslag förresten, jag är sämst på att komma på mat man kan göra ;p spec när man är ensam. Så förslag tackar jag inte nej till! Lite inspiration skadar ju inte:D



Saknar eeer + Hannah som jag tyvärr inte har någon bild på för tillfället och my team..
och Elin och gänget som är utspridda.. : ) Kul när alla kommer hem till jul. :) Fast då är Hannah borta :( men jag får träffa henne sen :)
och min fd sambo men hon har ju inte varit borta så länge ännu. <3

Att ha Mimmi här nu skulle sitta fint, att man kan sakna ett djur så mycket :S But heey jul snart, visst!? ; )

3 kommentarer:

Anonym sa...

det kommer gå snabbt som en blixt så är det jul ska du se :)
och angående matförslag, satt o gjorde matschema för veckan och är också sämst på det ;)
men några förslag som är lätta, är ju korv o mackisar (stuvade om du gillar det), potatis & purjolökssoppa (o så kan du köpa nå gott bröd till), lasagne, köttfärssås o spaghetti (går att ha en massa gott i såsen- typ morötter, svamp, ja hur mkt som helst), plättar eller pannkaka, varma mackor (om du vill ha en lätt middag eller lunch), pasta o pastasås, sen finns de ju risgynsgröt på tub (snabbmat) :) hehe finns mkt men det smartaste är att handla för flera dagars måltider..
miss you babe.

Cecilia sa...

Jepp vi ska ha tema ;) ska bli himlans roligt alltså, jag längtar. Sen hittade du ju den snyggaste bilden på mig EVER, haha. Saknar dig tokmycket, vill ju att du ska sitta i min soffa o dricka te med mig ju :( Men snart så ;) Tihi.

Cecilia sa...

Jag kommer att hålla dig uppdaterad som kvällen må du tro ;) Det ska bli roligt som tusan om inte annat.