måndag 25 maj 2009

o_o

Helgen har varit blandad,.. matchen har vi redan glömt, söndagskvällen likaså, kanske?
men allt däremellan, hela lördagen och söndagen fram till kl 18, det var soft! rolig utgång med brudarna, skaka lite rumpa:P emma o maria skakade på rätt bra:D nästan gång hoppas jag på att tredje emma oxå är med :) sista dansen var klockren..vi rockade jag och min träningskompanjon! :D
synd att karin blev sjuk bara, men vi tar igen det :)
roliga mess skickar man oxå tydligen, vad är det för fel o ha mobilen i bröstet? ;)

Idag har jag varit på banken, dressmann- måste hitta mer jobb :/ , handlat, hämtat min cykel o lite saker, ätit hos farmor, krattat med laget- oerhört kul sen träning, lite roligare men blir störd på mitt bäcken! why why why är ju en fråga.. men jag ska kämpa vidare. sen blev det en liten tripp med hannah för o köpa mjukglass, så satt vi nere på strandängarna o mös lite :D

imorrn måste jag nog ändå på gymmet o så blir det träning på kvällen.
Sen till helgen, har fått erbjudande o komma till umeå, mjaaaa varför inte :P slippa lite här., ska bara kolla lilla ekonomin, sen skulle det vara rätt skönt o bli upplockad i umeå påväg till övik! och hälsa på lagkamrater sitter ju heller inte fel :) värt att tänka på

saknar ön,bubblan,vännerna där- bara plugget att tänka på, här har man 1000 saker till.. men det är verkligheten antar jag. skönt iaf att vara tillbaka till nära o kära här hemma : )

dagens uttryck: plötsligt händer det!
vem vet?



nu sängen
adios

Inga kommentarer: