måndag 18 maj 2009

mys

helgen som varit har bestått av myys! enormt härligt helg faktiskt, fredagen bestod först av träning sen mys med hannah o karin- det som händer här stannar här :p
lördagen bar det av till umeå med the team.. även fast jag inte fick spela så mycket, och inte kan spela så mycket, så var det roligt att vara tillbaka, dra på sig matchkläderna för första gången i år.. o vara med gänget! Sen kom hannah på sleepover, vi kan säga att vi var stendöda :D Söndagen vakna vi upp till strålande sol, chillade lite sen for vi på stan o käkade lunch med cecca, solade, pratade, kollade, åt mjukglass, skratt o flumm. enormt härlig dag :) Men dagen var inte slut där, nä jag o hannah for sen på gymmet o tränade lite, skönt!
Sen for jag till cecca där karin var.. vi mös på som gamla goda tider, bara som vi kan vara :D

Idag har jag chillat lite hemma sen orkade jag inte vara hemma nåmer så for till farmor o hämtade cykeln och cyklade runt lite, gick på dressmann där man kan säga att det förändras en hel del, hoppas jag bara har jobb! sen cyklade jag till therese o mös på i solen med henne o hennes family :D sen käk hos farmor o så träning..

Med andra ord: Jag har saknat er alla enormt mycket! <3

Sen känns det som att det bara är jag som bor i huset för det mesta :) jag har ett eget hus, synd att det bara är i gg o inte i stan..

Imorgon blir det spännande, det känns så fel men vad ska jag göra? jag får matchträning, ihopp om att jag en dag kommer vara tillbaka i den form jag var förra sommaren.. men känns rätt avlägset just nu men men

Nu ska jag äta lite sen hoppa i säng..

ciao

Inga kommentarer: