fredag 22 maj 2009

22 maj

snart är vi inne i juni, vars tar tiden vägen?

har egentligen inte så mycket att skriva förutom lite klagomål, men vem vill höra det?

Jag saknar bubblan! Där hade man endast plugget att tänka på.. Här, ja kaos med jobbet? hur mycket kommer jag ens få? hösten, vad gör jag? fotbollen, känns bara så avlägset just nu att ens komma tillbaka där jag var.. and i need money! okej ni fick höra mina små probs jag har.
positivt är att jag har mina kära vänner nära mig och laget, ja jag har saknat dom, kanske mest allt runt fotbollen, själva fotbollen vet jag inte? Men jag är där jag ska försöka komma tillbaka så att jag iaf kan spela en hel match om det skulle bli så en vacker dag!
Men just nu idag 22 maj känns allt rätt far away, orkar inte ta tag i nått heller..

Vi har i alla fall match idag, mot notviken som vi s k a vinna! Hejja brudar! :) vi är starka!


Och är det normalt o ta fram sin skoter nu? det är sommar snart,.. grannar :P

nä nu ska jag lägga mig på spikmattan o försöka hela min rygg

positivt är att det är SOL, like it :)

adios amigos

Inga kommentarer: