söndag 10 maj 2009

bra helg!

fredag, gasa hem- träna, massera, chilla
lördag, dagen med stort D. först match sen var Dennis o Anders här, lill reunion :) blev utgång på kvällen, japp vi hade det skoj :D
söndag, seeg start, men sen kom vi igång och fick den briljanta iden att köra till finland. Sagt och gjort, roadtrip till finland, körde halvvägs till kemi sen vände vi haha. besökte torneå galleria, sen gick vi o åt varmkorv på ikea i happis.. sen hem igen, därefter har det bara varit slött! eller jag har tiggt mig en massage :D
Vi har iaf saknat Tina, underbart o prata med henne igår :))


De drar astidigt imorrn till riksgränsen, hade också velat följa med men nu är det så att det är rätt hårda tider och jag är rätt pank.. synd annars hade jag lätt följt med

Nu blir det sova, imorrn återgår man väl till roliga! vardagen.. ska väl iaf fixa o dona, sen har jag ett uppdrag på kvällen och träning..tänk om jag kunde få slippa förkylningen? thanks

nattnatt

Inga kommentarer: