måndag 20 april 2009

7 dagar

endast 7 dagar tills jag är i sverige, s j u.. det är bara sju, ingenting alltså..
bara man får gjort bort proven som är imorrn o onsdag så kan jag känna en lättnad, förhoppningsvis

då är det examen kvar, packning (som jag förövrigt kommer bli tokig på och hoppa på väskan?!), städning, + utgång o så med klassen..
Jag kommer nog sakna dom ändå :) Hoppas Tina kommer upp med Anders o Dennis den 9e.. kommer vara svårt o skiljas från Tinis, vi kommer säkert stå där på arlanda o lipa. :P

Nu har jag ett break i pluggandet, sitter ute o surfar lite.. kyrkan var stängd. Blir väl o läsa igenom lite ikväll oxå.. så hoppas jag på en nackmassage, för har lite smått ont, jag har ju några massörer att välja på ;p

Förresten så gick jag Tina o Helena till Dorado Beach i morse o snikade oss hotellfrukost , heelt gratis ;D Har hört att man lyckas ibland så vi testade o gått var det :D

nu börjar jag få ont i baken oxå när man sitter på sten.. så kanske skulle röra på mig..

ses snart darlings <3

2 kommentarer:

Theresan sa...

tack gumman :) längtar efter dig också. men nu jäklar är de inte länge kvar :D

EMMA sa...

Ja det gör vi! hihi