fredag 24 april 2009

24 april

Idag fick vi veta att alla klarade certifieringsprovet, därmed är vi inte bara massageterapeuter utan certifierade massörer :D:D Lycka!
jag hoppade o skrek när jag fick veta, en sån otrolig känsla .En sten föll från allas hjärtan skulle jag tro, så man gått och undrat o tänkt..
Halleluja!

Igår var det examen, hela dagen var urmysig..Alla var glada o på gott humör. Vi fick diplom,intyg att vi gått utbildningen och klarat av den..åt massa gott och tog massa fina bilder :p Därefter bar det av till Magnar, vår lärare..o bada i poolen :D där fick vi gott o dricka o äta, badade o lekte och flummade ;)att han inte sagt tidigare att han hade en pool :P Efter det blev det duscha, o fixa sig inför kvällen, fördrinkar hos Daniel sen ut o käka på ett ställe här i byn. God mat, god dricka och härligt sällskap! :) Playan blev det sen, massa dans- vår massagedans off course ;) jätteroligt och det hela avslutades med bad i fontänen mitt i centrum här :D
Vi sa redan första dagen att där ska vi bada dagen vi tar examen! Sagt och gjort!! Var några som tittade lite underligt på oss men vem bryr sig för vi har tagit studenten så att säga. :D helt underbart roligt!
Jag kommer sakna gänget, verkligen..

på söndagkväll, kl 00.00 bär det av till flyplatsen.. på söndag.. herregud så fort det gått! Som sagt, skönt o komma hem men kommer ändå sakna sammanhållningen vi har.. men det går ju o ses i sverige :)
Kommer bli konstigt o inte sova i samma rum som Tina iaf,. tomt

Men har haft en great tid här faktiskt, både med upp och nergångar men ångrar inte att jag for, för nu har jag en utbildning som jag kommer ha heela livet! känns lite konstigt men så roligt :)

Kanske sista gången jag skriver här innan sverige så vi ses snart ;)

Puss o klem som man säger på norska

1 kommentar:

theresan sa...

grattis världens bästa emma :)
räknar ner nu :D