tisdag 24 november 2009

2009-11-24

fyra veckor till julafton, jajjemen. och den kommer jag få fira i Linköping.. själv. high five på den!
Jag råkades få jobb, och det är mest kring jul, allt eller inget. Det är trots allt erfarenhet och chans till jobb på annan ort i fall jag flyttar igen, eller jobba extra tex när man pluggar.
Igår, måndag, var min första dag på MQ.. Kul med ny butik, jobbigt när allt är nytt men det kommer man nog i så småningom. :) Även om det betyder att jag inte lär få träffa my dear friends :s Mitten av januari har jag nog möjlighet att komma hem, om jag inte får mer.. ca sex veckor tills dess, eller mer.. yaaay nåja det ska säkert gå för sig det också!

Nu inväntar jag torsdag och fredag för jobb, lördag party bland annat. Annars söker jag mer jobb och lägenhet för det är inte så mycket det där. Kan hoppas att Dressmann iaf ringer..

Nåja nu ska jag äta lite pepparkakor o se DH

Ciao

Inga kommentarer: